Post by lidabutticar on Feb 6, 2022 8:14:45 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cat Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code glitch punten ▞▞▞
▞▞▞ Cat Simulator 2022 version ▞▞▞
Super stom ik val bijna in slaap zo saai NIET INSTALLEREN EGT NIET
Ik ben dol op dit spel, installeer het is geweldig. Je kunt veel kattenhuiden en veel kaarten krijgen. Waarom probeer je het niet eens? IK HOUD ER ZO VEEL VAN!!! Kom en doe het alsjeblieft!!!
Het is goed voor mijn kleine nichtzusje
Super en rustige fam
Cat Simulator Action png
ik heb de kat
Het is een erg leuk spel en er zijn veel dingen om te doen, veel kattenkostuums en kaarten om op te spelen en ik speel dit spel nu al een tijdje. Graphics zijn goed, maar kunnen beter en dat is het dan ook echt. Het is een goed spel en aanbevolen voor mensen die graag vernieling en rotzooi aanrichten.
Cat Simulator Action png
Ik hou van het spel, maar sommige dingen die je daar moet oplossen, zoals de controllers, maar misschien is het mijn telefoon, nee, bedankt
Deze game is zo slecht dat je geen enkele vreselijke mechanica kunt doen en het heeft een timer, dus je hebt ongeveer 2 minuten of minder😑😾👎
Nummer één, ik heb het niet eens kunnen spelen omdat het niet laadde. En mijn internet was perfect in orde.
Geweldig spel! Maar het zou beter zijn als er meer levels en meer skins en items waren... en het zou leuk zijn als je je eigen level kunt maken! Je hoeft dat niet allemaal te doen, maar als je ty doet! Ander idee: verhaalmodus
Het is leuk hoe je dingen kunt slopen en ik hou ook van speurtochten, maar aswdfcfzubhgtyyn
Ik heb het nog niet gespeeld, maar het duurt een eeuwigheid om het te installeren >:c Het is schandalig hoe lang het duurt!
IK HOUD VAN KATTEN
Zeer goede game, maar het wordt saai, het enige wat je doet is dingen breken en je hebt veel edelstenen nodig om coole katten te krijgen. Ik zou het een 4 sterren geven als het niet om de niveaus van het spel gaat, het is maar weinig en je kunt het heel snel krijgen ik zeg geef het meer niveaus en nieuwe uptades zodat het interessanter zou zijn
De animatie kan beter en de besturing verder heel leuk
wel leuk spel maar ik vind wel dat die panter wat goedkoper moet worden echt niet normaal dus download het als je wil kopen,en kopen en kopen en niet ophouden met kopen echt rot spel!🙄😤
Cat Simulator Action png
Zo schattig
Ik hou van dit spel, ik zie geen reden om geen kat te willen zijn voor hoe lang je wilt, de graphics wel.. Ik vind het niet leuk, want als ik de camera in een kamer draai, gaat de hele kamer leeg, maar nog steeds een Geweldig spel
kan een van deze spellen de computer aan laten staan?
Deze game is moeilijk, maar deze game is zo ontspannend
Het was een fantastisch kattensimulatorspel dat ik ooit heb gevonden. Het was leuk, leuk, geweldig. Ik wou dat je wat meer plaatsen kon toevoegen. Bedankt
Goed spel, maar ik ben zo moeilijk voor het scherm.
Echt super leuk spel
het is leuk maar eng!!😅😳😓😭😨😨
Hallo, ik heb een paar keer geprobeerd om in het spel te komen, maar het enige wat het doet is laden. Het spijt me, maar ik beoordeel dit spel nog steeds
Kan het spel niet krijgen, kan iemand dat oplossen?
Ik ben dol op dit spel omdat de details van de kat het er zo echt en schattig uit laten zien!
Ik hou echt van dit spel omdat het zo schattig is en je andere spelers kunt zien en er zijn andere soorten katten die we kunnen zijn als we genoeg hebben om ze te kopen. Het is ook extra schattig als je andere honden helpt en een puinhoop maakt om een vervelende kitten te zijn, en je je kat ook mag aankleden om eruit te zien als een meester of een superschattige en alles wat je wilt dat het is, zo is dat waarom ik het heb en ik speel het zo lang, bijna zoals elke keer dat ik kijk. Dat is super schattig.
Deze app is geweldig, maar ik heb hem net vandaag geïnstalleerd en ik kan hem niet spelen. Repareer hem en ik zal hem 5 sterren geven
Echt geweldig , ik vind katten leuk en het spel ook Echt super👍
Ik ben dol op katten vanwege het maken van dit spel
Cat Simulator Action png
Te veel mb
Et is super leuk!!!!!!!!! 🐈🐱🐁🐀🐭
Omg Ik hou zoveel van dit spel als ik deze timer gebruik, het helpt me om naar andere niveaus te gaan, hoewel als je de timer gebruikt en je hebt een lage score, je nog steeds naar andere niveaus gaat en de niveaus permanent blijven. let niet op de advertenties, ik sla het gewoon over. Dus ik hou heel veel van dit spel!
Het was een leuk spel. Maar het sloot altijd plotseling. Soms kan ik mijn missie niet voltooien omdat het plotseling is gesloten. Los het alsjeblieft op
ik ben dol op deze game, maar de enige reden waarom ik deze app kon downloaden..dus wie deze game heeft gedaan, zal het nu repareren. spel om het later te repareren als ze tijd hebben
Altijd geef ik het scherm 3 sterren, maar het is 2 sterren en 1 ster, geef het gewoon nog een keer 3 sterren
Ik ben bezig om die app te downloaden alleen ik telkens mislukt -505?! Kan iemand mij helpen?
Nou oké
het is goed, maar ik kan niet zomaar een spel spelen zonder dat iemand erin komt
Deze game is oké, maar er zijn veel toevoegingen en het is een beetje glitchy....
Ik zal het gewoon simpel houden: het is super laggy, ik loop veel vast en het is niet het beste dat Google Play te bieden heeft.
Ik had het spel 30 minuten aan het laden en het laadde me nog steeds niet in het spel. Hoe moet ik een game spelen die alleen een laadscherm heeft? Als ik dit 0 sterren zou kunnen geven, zou ik dat doen. Ik ben zeer teleurgesteld.
Zo goed! Spel yyyyaaaayyyyy
Schatig en leuk om te mollen aleen je weet wel hoe ze voelen als hij zelf een kat hebt😼
Leuk spel maar maak een opdracht voor de speciale boom-munten
Ja echt perfect, miauwen mauwen
goed spel maar glitchy in lev 3
Flying Superhero Robot Superhero Rescue Mission Wetter bzku