Post by lidabutticar on Feb 6, 2022 8:27:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Line Color 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Line Color 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer alles ▞▞▞
▞▞▞ Line Color 3D 2022 version ▞▞▞
Ik vind het een leuk spel omdat er Linds in zit en je kunt proberen te winnen.
het is verslavend maar ook zo moeilijk en toch leuk Ik heb er maar drie, want als je het loslaat stopt het niet plotseling, het moet graag vertragen en dan stoppen zoals bij de auto, maar verder zal ik zeggen dat het een goed spel is en Ik kan niet stoppen met spelen
Line Color 3D Nezahtjevne igre xzv
Ik zou dit helemaal geen sterren geven om eerlijk te zijn. Het is zo glitchy, zo saai, en ik haat het in het algemeen. Veel succes aan alle arme toekomstige spelers.
het is een jaar gelden heel erg leuk spel ik heb jet net weer gedauwload nu ben ik in een keer level 87
leuk spel
GEWELDIG!!!!! NEEM dit nu ERNSTIG als je het niet hebt! het is zo verslavend en moeilijk, maar tegelijkertijd ook gemakkelijk. ik ben op niveau 78 zo leuk. Dit zou op die youtube-video's moeten staan waar ze je 10 dingen vertellen die je moet doen als je je verveelt. IK BEVEEL DEZE APP TEN ZEERSTE AAN !!!!!!!!!!!!
Wooow super leuk😺
het spel hapert verschrikkelijk. Ik kan mezelf of de obstakels niet zien, dus ik kom niet eens door level één. Ik weet zeker dat dit een heel leuk spel zou zijn als dit niet het geval was.
Het is super, maar sommige niveaus. Sommige niveaus zijn waar we niet van kunnen houden. Eén ding wil ik zeggen, het is super dat jullie allemaal downloaden OK 👍👍👍👍
Oh! Er zijn zoveel advertenties. Afschuwelijk. Maar het spel is leuk, behalve advertenties.
Saaaaiiiiii
de app doet een beetje raar maar wwl gewoon een leuk spel
Goed spel voor de lol. Voor mij is er niets slechts in dit spel. Maar ik wil gewoon voor de lol slechts 3 sterren beoordelen😉☺️
durufwh
Ik hou van dit spel. Ik speelde het toen ik een kind was, dus het heeft herinneringen. Het is de tipe van het spel waar ik van hou, wat betekent dat er niet veel advertenties zijn! Ik raad het ten zeerste aan? Bedankt dat je de tijd hebt genomen om mijn recensie te lezen😋😋😋
Het spel is leuk, maar er zijn veel te veel advertenties, bijvoorbeeld als je het geld wilt claimen nadat je die ronde hebt gespeeld, zie je een advertentie om geld te claimen. Dat is te frustrerend, het is alsof je 10 seconden een ronde speelt en 30 seconden naar een advertentie kijkt.
super game je kunt het proberen en op elke manier spelen probeer het een keer bevestig aub super ... game 👌👌 plz probeer het een keer en typ je verzoek ten minste geef 3 sterren🌟🌟🌟tq voor het lezen van vrienden 👭👬 doei 👋
Grote grafische problemen als het gaat om de draaiende objecten. Hierdoor kom je niet nauwkeurig vooruit in het spel.
PUBG MOBILE: Aftermath แอ็กชัน xade
Het is een leuk spel, maar er is een probleem met de draaiende dingen, sommige worden onzichtbaar als je dichtbij komt, repareer het alsjeblieft.
Ik hou van de kleur komt de kleuren echt mooi niet zeker
Dit is de beste game die ik ooit heb gespeeld, maar ik geef 4 sterren omdat ze veel advertenties weergeven
Line Color 3D Gelegenheitsspiele fst
Ik denk dat dit spel zo ingewikkeld en dom is in mijn ogen, maar zo interessant spel, ik vind het geweldig, dus ik heb 5 sterren beoordeeld. Oké, laten we eens kijken hoe het verder gaat. En de graphics zijn niet zo goed en ook niet slecht, bedankt voor deze kans lijnkleur 3D
Het is het beste spel ooit!!! Dit is de telefoon van mijn broer en ik speelde net oma en dan POP! Er kwam een advertentie naar voren. Line Color! Ik heb de advertentie bekeken omdat het zo interessant leek!" Nu spelen? Hell yeah!" Dacht ik! Ik heb het gespeeld! HET IS GEWELDIG kijk op mijn YouTube-kanaal De grappige show😂🤣🤣
Een echt pure vorm van entertainment op je telefoon. Ik veronderstel dat het helpt om de tijd te doden in afwachting van een doktersafspraak. Zeer lage speelwaarde, laat staan herspeelwaarde.
1 om dat het zonder wifi kan 2 het is leuk
Line Color 3D Jocuri obișnuite aoex
mwa
ik ga naar het eerste niveau en de obstakels lijken onzichtbaar te worden en ik kan niet zien waar het is, dus ik probeer het constant te mislukken.
Het is heel leuk dat je het zou moeten krijgen, maar op de eerste dag dat ik het kreeg, kreeg ik een advertentie van 10 minuten die over meer games en de game ging, dus ik verveelde me zo omdat ik moest wachten tot het klaar was
Veel reclames. Als je af bent hoort er heen reclames te zijn. Wel een leuk spel. Tip: doe geen 2 reclames achter elkaar en doe de reclame helemaal je een level heb gehaald.
dit heeft zoooo veel advertenties en als een niveau eenmaal is voltooid, zijn er 2 advertenties en zodra een advertentie is voltooid, wordt de andere app direct gedownload !!! download deze app alsjeblieft niet het heeft een virus
Het is moelijk
Het was een goed spel. Hoewel de game de hele tijd dat ik hem had achterbleef, vind ik dat je de game moet kopen als je van uitdagingen houdt. Tot slot denk ik dat je het spel moet downloaden, want ik had me iets te doen gegeven terwijl ik me verveelde.
Ik geef slechts 3 sterren omdat ik dit spel op jou speel en één niveau dit spel ging erg snel en dit spel was daar muur was altijd kapot omdat ik dit spel niet leuk vind ok geef er maar 3
De beste game ter wereld en als je van de advertenties af wilt, dan van je internet
Echt leuk om te spelen zonder wifi